Artyści
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (InPost) już od 190,00 zł.
Pytania i odpowiedzi

FAQ - Najczęstsze pytania

Czy wystawiacie faktury VAT?

- Wystawiamy faktury VAT bez VAT. Jesteśmy firmą podmiotowo zwolnioną z VAT i kwota netto na fakturze będzie kwotą brutto.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

- Przy natychmiastowej płatności lub przesyłce pobraniowej zamówienia złożone do godziny 13:00 zostaną wysłane do 15:00.

Czy mogę zwrócić / wymienić towar?

– Tak, gwarantuje to Ustawa o prawach konsumenta. Zasady zwrotu są dostępne w regulaminie.

Złożyłam zamówienie, ale chcę zamienić produkt, mogę?

- Tak, jeśli interesujący produkt jest dostępny. 

Złożyłam zamówienie, ale chcę złożyć jeszcze jedno, czy mogę otrzymać je w jednej przesyłce?

- Tak, najlepiej napisać maila, lub zadzwonić połączymy zamówienia i można zaoszczędzić na przesyłce. 

Czy mogę osobiście odebrać produkty?

- Tak. Zapraszamy do Galerii Sztuki Niezależnej w Ludwikowicach Kłodzkich od wt do pt od 12:00 do 17:00, lub umówić się telefonicznie. 

Czy wysyłacie za granicę?

- Jeszcze nie, lecz może niebawem.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

- Tak, jest to możliwe.

Czy mogę zapłacić przy odbiorze?

- Tak, mamy w ofercie przesyłki „za pobraniem” dostarczane przez Pocztę Polska i DPD, wiąże się to z nieco większym kosztem – sprawdź  

Przesyłka wróciła do nadawcy – co dalej?

- Niestety należy uiścić opłatę za kolejną wysyłkę, koszt jest uzależniony od wagi lub gabarytu przesyłki. 

Anulowano moje zamówienie – dlaczego?

- Zamówienia anulujemy albo na wyraźne życzenie klienta, albo z powodu zbyt długiego oczekiwania na wpłatę (ponad 7 dni). Zamówienia anulowanego nie można odzyskać, trzeba je złożyć ponownie.

Kiedy dzwonić?

- Od poniedziałku do piątku od 7:00 do 15:00 to najlepsza pora na kontakt pod numerem +(48) 508 278 595, po tych godzinach lepiej pisać maile.

Zapraszamy :) 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl