



FAQ - Najczęstsze pytania
Czy wystawiacie faktury VAT?
- Wystawiamy faktury VAT bez VAT. Jesteśmy firmą podmiotowo zwolnioną z VAT i kwota netto na fakturze będzie kwotą brutto.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
- Przy natychmiastowej płatności lub przesyłce pobraniowej zamówienia złożone do godziny 13:00 zostaną wysłane do 15:00.
Czy mogę zwrócić / wymienić towar?
– Tak, gwarantuje to Ustawa o prawach konsumenta. Zasady zwrotu są dostępne w regulaminie.
Złożyłam zamówienie, ale chcę zamienić produkt, mogę?
- Tak, jeśli interesujący produkt jest dostępny.
Złożyłam zamówienie, ale chcę złożyć jeszcze jedno, czy mogę otrzymać je w jednej przesyłce?
- Tak, najlepiej napisać maila, lub zadzwonić połączymy zamówienia i można zaoszczędzić na przesyłce.
Czy mogę osobiście odebrać produkty?
- Tak. Zapraszamy do Galerii Sztuki Niezależnej w Ludwikowicach Kłodzkich od wt do pt od 12:00 do 17:00, lub umówić się telefonicznie.
Czy wysyłacie za granicę?
- Jeszcze nie, lecz może niebawem.
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
- Tak, jest to możliwe.
Czy mogę zapłacić przy odbiorze?
- Tak, mamy w ofercie przesyłki „za pobraniem” dostarczane przez Pocztę Polska i DPD, wiąże się to z nieco większym kosztem – sprawdź
Przesyłka wróciła do nadawcy – co dalej?
- Niestety należy uiścić opłatę za kolejną wysyłkę, koszt jest uzależniony od wagi lub gabarytu przesyłki.
Anulowano moje zamówienie – dlaczego?
- Zamówienia anulujemy albo na wyraźne życzenie klienta, albo z powodu zbyt długiego oczekiwania na wpłatę (ponad 7 dni). Zamówienia anulowanego nie można odzyskać, trzeba je złożyć ponownie.
Kiedy dzwonić?
- Od poniedziałku do piątku od 7:00 do 15:00 to najlepsza pora na kontakt pod numerem +(48) 508 278 595, po tych godzinach lepiej pisać maile.
Zapraszamy :)